the pills


det här skulle kanske inte en normalt funtad kille berätta, men nu ska jag lägga mig och sova. men innan nattedags kommer jag och mitt hjärtat kolla på the hills. hade jag vart häftig kanske jag hade skrivit att jag kollar på det för det är så värdelöst och således ett sömnpiller, men så är ej fallet. det är ju grymt. det kanske bara är tre minuter monolog och femton minuter snyggt filmad los angeles-onani, men fan va trevligt det är!

nu ska jag börja kolla på avsnitt två från den tredje säsongen, med någon som utklassar alla snygga the hillsare i utseende. hon får dem att se ut som ett gäng som blivit gruppöverkörda av en trampbåt och sedan bitna av en gädda i snoken. det är alltså världens bästa hjärta alexandra jag skriver om.

ps. hoppas heidi dumpar den där fåntratten spencer, vilken jävla plopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0