download festival, DERBY U.K


korn, slipknot, trivium
. tanken slår mig cirka tre gånger per dag. korn, slipknot, trivium. på samma festival.
inte nog med att de är på samma festival, de ska vara på samma jävla festival som mr fitte! det är ju helt galet tokigt och cp:igt
(ursäkta uttrycket men jag växte upp på 90-talet, och då var det okej att säga så. frågar ni mitt bloggande monster till flickvän så tycker hon nog att jag blev kvar där på 90-talet någongång också, så det passar ju bra).
men det är ju bara för bra för att vara sant. något kommer ju gå snett.

till exempel har jag aldrig brutit något. hur stor är chansen att man gått runt i detta farliga samhälle så länge utan att bryta något? så det kommer man ju göra. bryta benet två dagar innan festivalen börjar, så man inte kan gå på den (festivalen).

ett annat scenario är ju att planet störtar. vi skall åka med ryan air och de snålar ju in på allt, och nu har de säkert snålat in på bränsle så vi störtar rakt ner i kattegatt. men vi kommer inte få någon uppmärksamhet på grund av det franska planet som störtade för några dagar sedan, så alla kommer tycka att vi bara var en hög med copycats.

de säger ju att det är farligare att åka till flyget än det är att flyga, så då krockar vi väl kanske. troligtvis med en lastbil med citroner så det svider jättemycket i såren jag fått efter krocken. men citronerna släckte kanske branden så jag brann inte ihjäl. men precis då kommer en lastbil med jodfritt-salt, och shit var det bränner i såren!
då börjar jag hoppas att en systembolagslastbil ska komma förbi och krocka in några flaskor med tequila, men sådan tur kunde jag ju inte ha.

annars kommer jag till festivalen och det verkar vara bra väder. lagomt när mina mungipor börjar peka uppåt, så kommer de mörka molnen, och jag hinner inte ens knäppa första bärsen så öser det ner regn. men nu har jag lovat bloggmonstret (ska komma på något smeknamn till henne tänkte jag. kanske ni, mina trogna läsare kan hjälpa mig med? typ xshrek eller liknande? det var ju inte så bra men, jaja) att om det regnar tok mycket på festivalen så ska jag fylla en gummistövel med öl och tömma den i min törstande/deppiga strupe.
måste komma på något hon kan göra också.

och om det är tokstekigt väder, hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0