picknick

här kommer en liten guide inför kommande inlägg: girledition betyder att det skall läsas av tjejor i varierande åldrar och guyedition av pojkar i varierande åldrar. hela det här uppläget kör jag med för att spara på er dyrbara tid. känner du att du inte vill bli katigoriserad så kan du dra åt helvete har du både en pittåpulla så ska du läsa båda. hade du en pittåpulla när du föddes men de opererade bort en av dem så ska du inte köra på det du har kvar utan efter så som du känner. feminister med pulla behöver nog inte göra sig besväret att läsa något av dem, fast jag känner mig snäll idag så jag skapar en feministedition också. bara för att jag älskar mina läsare så mycket. håll tilll godo.



feministedition:

girledition: jag får ett samtal av min käresta, hon uppdaterar mig med att snart skall hon sluta från dagens arbetspass. en och en halv timme senare ringer hjärtat och säger att det är dags att snöra på sig pjucken för att gå att möta henne. sagt och gjort när jag är halvvägs ringer gullungen igen och frågar om vi ska picknicka, det fanns ju bara ett svar på den frågan, ett ruggande JA!! så vi möts upp nere vid dödafallen men ett gäng med ungdomsterrorister beat us to the punch och hade tagit de bästa sitt platserna i solen, det kändes lite omyyys faktiskt. men i stället för att gå hem lyckades jag övertala att det fanns fler sitt platser längre in i djungeln. men hon var ganska övertygad att så inte var fallet för hon hade gått där några dagar innan. så jag sa att de har säkert tagit bort möblerna i sådana fall för de var där för en månad sen. men vi tog våra maccheter och gick in bland buskar och snår. och se på fan de hade ställt tillbaka möblerna igen WHIII JIPPPPII. nu kunde vi slå oss ner och njuta av det vackra vädret och den goda shell/7eleven maten (ja jag får betalt för att säga det och nej inte pengar). men faaan va myyysigt det var med lite spontanmyyyspicknick i myyysskogen. men när jag satt där med världensmyyysigaste och bästigaste tjej så försvann jag bort i lite andra tankar. tex vem skull det kunna vara kul att äta picknick med...

guyedition: ...som någon uppmärksam läsare/tittare såg så hade jag en bruce lee t-shirt på mig. det skulle nog vara jävligt kul att picknicka med bruce lee. fatta kungen av kickar eller kort och gott karatekungen. man har ju haft så sjukt mycket karatekrig i sina dagar som ung, så att få sitta och berätta om den där feta karatekicken jag fick rakt på ögat så det svulnade upp så inåthelvetet typ en timme innan morsan skulle komma hem och var tvungen att lägga på en hel flintastek rakt från frysen för att kyla ner. sen när morsan kom hem så gick man bara förbi med det hela och rena vänster ögat.

annars kan man tänka sig att han kanske spiller lite ketchup på underläppen och i stället för att bara torka av det, har han tillräckligt stor självdistans för att kunna skoja om sin machoimage, så han för två fingrar till läppen i klassisk maner som när han har åkt på en redig käftsmäll. han känner på läppen och sedan när han kollar på fingrarna och det inte är något blod så spöar han bara ner utdelarn av den rediga käftsmällen, men är det BLOD på fingrarna så skulle jag inte vilja vara i käftsmällsutdelarns kläder. men nu var det ju bara ketchup och han äter upp det och jag sitter och trivs.

men sådana grejer bjuder han på, min barndoms stora idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0