byss, pyss


åkte hem till avesta idag, igen. precis innan tåget skulle åka kom jag på att det kunde vara idé att ta ut pengar till bussen i avesta. så jag höll på att missa tågfan. väl i avesta kollar jag igenom busslistan för att se om det går några bussar runt halv åtta. det gjorde det, den hette 500 och kom till stationen tio i åtta. så jag går på bussen och frågar busschauffören..

fitte - vad kostar det att åka till avesta?
buss - tjugonitton kronor.
fitte - tjugonitton låter bra, det tar jag.

jag hade inte tagit fram vare sig kort eller kontanter..

buss - du kan inte betala med pengar på bussen.
fitte - ??okey hur skall jag betala då??(hur fan skall jag betala om jag inte får använda pengar? åka gratis? natura? om han tänkte natura så får han nöja sig med att jag tittar på hans penis, eller på sin höjd att jag kanske känner lite på den, snabbt. det kostade ju bara tjugonitton liksom.)

buss - vi tar bara kontokort.

jag som hade vart så duktig och sprungit och hämtat pengar och nästan missat tåget, men dem har bestämt att man bara kan betala med kort på bussen. korkat! fatta vad många gamla kärringar som inte kan åka buss för att de är så motsträviga att de inte använder kort.


hann med ett skönt styrkepass också. hade inte käkat sen klockan 15 och jag kom hem 20. så det vara bara till att dränka hungern med vatten och vara glad att man hade tillgång till ett gym. det blir ett pass imorgon också och solning. haha, nu retas jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0