blixtvisit


började tycka lite synd om alxs läsare, de har fått genomlidigt mycket fittemani. en högre dos fittemani än vad en genomsnittlig läsare bör få i sig under ett år, har de nu fått i sig under några hektiska dagar. det är ju fullt förståligt med denna mani, men det är ju för den skull inte hälsosamt.
slaget i saken blev att jag hoppade på första bästa tåg till huvudstaden, igen. var framme i stockholm vid 23 och slängde in väskorna i lägenheten sen drog jag till ballbreaker och hälsade på, eftersom alx skulle sluta 01.
det var någon som undrade om det är farligt att ha en tjej som jobbar på en bar? ja det är farligt. det finns ju öl där, och öl är ju gott.
alx blev jätteglad att jag kom, och det var lugnt på jobbet så hon fick sluta tidigare. så vi sprang runt och provade alla aktiviteter. det var jakt, golf, fotboll och racing-simulator för hela slanten. eller, det var gratis om jag skall vara ärlig. och det skall jag väl?
på morgonen kom gullhunden in, den heter puma. vet inte vem som var gladast att se mig, alx eller puma. hon springer runt och gnylar  och vet inte riktigt vart hon skall ta vägen, puma givetvis. och svansen går fram och tillbaka som en dopad vindrutetorkare. det säger inte lite det.

tror det var en väl genomförd blixtvist, då fittemani inläggen har sjunkit drastiskt. så det får anses som mission accomplished. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0