ballbreaker and gayboat


jag och inga-lill (alxs hyresvärd) lämpade av alx på jobbet runt 16:00. jag hade lovat mig själv att vara nykter och inte bränna massa pengar.

inga-lill - man blir ganska törstig av att stå här.

fitte - mmhmm

det slutade med ett par öl och en rask promenad till systemet där de hade sparat en jd till mig. skulle köpa cola till min ny in köpta vän också, på vägen dit gick vi förbi en pizzeria.

stackars pizzakillen, han har det inte lätt. jag kommer dit och plingar lite lätt på klockan, ingent händer, plingar lite mindre lätt, men inget tecken på att någon vill sälja pizza. blir lite tyngre i plingfingret och nu kommer pizzakillen, han tar bort plingaren mitt framför snoken på mig och ställer den under disken. skall jag ta det som en pik eller?

gick och köpte cola under tiden och bara tänkte på alla spottloskor som kommer ligga på den pizzan, man ska inte retas med pizzakillar, så är det ju bara.
sen fick han ett till problem, nu var jag ju in med en annan tjej och köpte samma pizza som förra gången när jag var in med alx. vet inte hur många gånger han kikade ut nyfiket från sin bakugn.

sen blev det hem och käka och grogga järnet, sen tillbaka till ballbreaker och öla och hämta alx.
hann med en tredje förfest, alx inte så mycket som tittade på sin vin flaska jag köpt åt henne. hon hade bara ögon för min jd.
efter det drog vi till bögbåten och var så högljuda att alx telefon valde att lämna sällskapet. min kamera hakade på, vi har inte sett dem sen dess.

Kommentarer
Postat av: Kentakofot

Du är sämst på att svara när man ringer!! Ring upp dude!!!

2009-10-14 @ 13:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0