tjocksmocco

vi var till mocco i onsdags igen. jag käkade deras kladdkaka med en liten söt skål med grädde till. det enda jag har att säga om den är, hänger du för mycket på mocco, då blir du en tjocksmocko.
servitrisen skulle plocka bort våra flaskor från bordet, bara det att det var halva ramlösan kvar. jag visste inte om jag skulle våga säga till att jag ville ha resten också, eller om jag skulle verka snål då. men jag sa till och fick behålla den. nästa gång hon kom tillbaka var för att ta bort tallriken där kladdkakan hade legat för några minuter sedan, men grädden är orörd. nu kom hon ju ihåg incidenten för en kvart sedan, så hon frågade

servitris - är du klar med tallriken?
fitte - ja, men jag ska bara äta upp grädden först.

hon står lite konfunderad ett tag

alx - han bara skojar
servitris - åhh, jag visste inte om han var seriiiiös


sen var vi på kelly´s, det var kul. men vad som var än mer roligt var att jag fick livscoachning av svarttaxichauffören klockan 2 på natten. han berättade hur jag skulle göra för att vara miljonär inom ett par år. men varför har han inte bara gjort det själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0