r-tard


jag cyklade förbi lidl när jag var på väg till coop för att handla. då slog det mig, lidl är en affär, jag borde handla där i stället för att cykla hela vägen till coop. så fick det bli, det enda problemet är att alla (ALLA) som handlar på lidl är utvecklingsstörda.

en såg ut som alexander bard, en annan hade grå pottfrisyr, var jättestor, såg pillemarisk ut och andades som darth vader. ett par var gamla och hade likadan joggingdress, troligt ursprung är nog lidl. nämde jag att de hade likadana skor också? för det hade dem. olika frisyrer dock, annars hade ju det vart pricken över i:t!

som sagt, alla som handlar på lidl är utvecklingsstörda. jag träffade tobbe på lidl. inte köping/kaffe-tobbe, det var min kusin tobbe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0