jag hatar sprutor, jag hatar sprutor..


de senaste månaderna har jag hårat värre än ett gammalt kattskrälle! jag pallade mig iväg till sjukan för att se om allt står rätt till, kanske finns någon anledning till att mitt hår ej längre behagar sitta på mitt sköna huvud.

fru läkare börjar med att ställa några frågor.

fru läkare - röker du?

fitte - nej!

fru läkare - snusar du?

fitte - nej!

fru läkare - tar du anabola steroider?

fitte - det kan se ut så, men nej.

efter utfrågningen börjar hon krafsa runt i mitt hår.

fru läkare - du har ju tjockt hår!

fitte - du är tjock!

det sa jag inte. jag sa tack, men du skulle sett det innan jag tappade allt.

när hon krafsat klart.

fru läkare - oj vad rufsig du blev i håret!

fitte - haha ja, undra vad de andra där ute skall tro att vi gjort.

hon skrattade inte.

sen fick jag gå vidare och ta blodprov hos en äldre dam. jag fick sätta mig på en stol. hon var rutinerad. hon märkte hur nervös jag var.

äldre dam - vill du ligga?

fitte - nej tack, jag har tjej! men jag sitter bra. så länge jag slipper se eländet!

äldre dam - fina blodådror du har, det här blir inte svårt.

fitte - tackar, heroninister slänger ofta avundsjuka blickar på dem.

hon började prata, jag svarade. hon pratade i hundratjugi och jag försökte hänga med i svängarna. fan va blodprov vi tog! hon hann med att fråga om hela min uppväxt och fram tills jag var 19 år, på tre minuter.



ps. jag hatar sprutor, jag hatar sprutor, jag hatar sprutor, jag hatar sprutor,jag hatar sprutor, jag hatar sprutor..


Kommentarer
Postat av: Meme

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-06-02 @ 14:53:40
URL: http://meme.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0