fettis dagen


 

vafan, är det inte dags för semlor snart?

 

det är dags att "hullaupp" inför vintern. det fattas ju bara semlorna.

 

sämla.

 

fastlagsbulle.

fettisdagsbulle.

hetvägg.

kärt barn.

jag är hungrig och vill äta ett kärt barn, skall det vara så svårt?

jag skall öppna ett café. det skall heta café semlan. där skall vi
endast servera semlor.
utom på fettisdagen, då serverar vi endast sallad med mandelmassa.

nu skiter jag i det här. det blir inte bättre än så här idag, tyvärr kan det nog inte bli sämre heller. jag får sova på fastande mage. drömma om semlor. och tänka över mina synder och denna sämstaste bloggen, typ ever. jag tror jag har sovit för mycket. i brist på rus, duger sömnbrist. men utan det, inget. med dem finna orden säger vi på fitte.blogg.se tack och godnatt och på återläsande (hoppas jag, ge mig en till chans, snälla!).

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0