köpa kärlek


äntligen hemma efter en berg- och dalbanetur. jag har hunnit med att tokjulshoppa. jag köpte allt från ditt och datt till hitt men ingen hatt. men vad är väl en slottskväll?
jag har märkt att barnslighet inte går över med åldern, som jag nog ändå trott. och att bitterhet föder blogginlägg. skapandets vagga är ju lidandet.

men jag firar lite tidig julafton idag. jag köpte lock stock and two smoking barrels på blu-ray. det är ännu en film som följt med på min resa genom livet. från vhs till dvd och nu senast det högupplösta formatet. känns bra att vi kan fortsätta umgås så avslappnat efter 12 långa år tillsammans.

need for speed hot pursuit köpte jag också, till min 360. adrenalinet skall ha sitt. och jag blir hellre jagad av polisen på tv, än i verkliga livet måste jag säga.

visste inte om jag skulle våga. men dum som jag är loggade jag in på internetbanken. köpt massa småkrafs för över sextusen idag. och tågbiljett förstås, då är det ju lugnt. hoppas alla blir glada för sina julklappar bara, för jag kommer nog sitta och gråta.

nu ufc med gsp, sa ju att det var tidig julafton..


de som säger att man inte kan köpa kärlek är troligtvis fattiga och de har garanterat aldrig vart i thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0