önskelista:


hej tomten! lite sent om xcider kom jag på att jag inte skickat in någon önskelista till dig. jag tänkte att det snabbaste sättet är det digitala, så jag kör nu. jag har vart sååå snäll i år..

*en flaska jd (jack daniels). ju större desto bättre. varför bara önska sig en förresten? jag tar två 2 !! det är ju så tråkigt att slå frugan och barnen om jag är nykter tänkte jag.

*en tvåliters cola.

*is, går det att lösa på något sätt? jag litar på dig tomten att du kommer på något.

då syns vi om cirkus fem timmar då tomten. hihi, det pirrar i mig som ett barn på julafton. eller som en katolsk präst som fått ett barn (helst pojke, annars vill de byta) på julafton.



Kommentarer
Postat av: Marcuskristina

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-01-28 @ 12:09:10
URL: http://marcuskristina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0