all alone in the darkness


hur skall denna överjävliga vinter besegras. jag har haft paradise hotel, robinson, så mycket bättre, schulman show, till och med idol har jag följt, då är det illa. allt tog slut inom loppet av ett par veckor. mina livbojar i det hav av vintermörker bara rycktes ifrån mig. och jag kände mig inte redo att prova mina vingar, speciellt inte för att simma med.

det visade sig att räddningen inte var mer än tre klick bort. nu tankar u-torrent hem två nya och förhoppningsvis fräscha och fina avsnitt av säsong 4:a av californication.

säsong 1 och 2 var ren genialitet.
säsong 3 var sådär, den försökte leva upp till myten om sig själv, men det gick inte hela vägen.

(nu har jag tittat på båda avsnitten)

säsong 4, hell yeah, nu är vi tillbaka på banan igen. den här vinter don´t stand a chanse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0