heart of darkness


den här veckan fick sig en lite oväntad turn. jag som hade jobbat in torsdagen på welding. nu är jag nyss hemkommen från bruket. i stället för att jobba 32 timmar denna vecka, kommer det bli 56 timmar eftermiddag och natt. det låter som något någon speciell i stockholm brukar göra.

jobba natt på nyårsafton. sug på de fyra orden. det är en sur karamell. men 25 januari kommer jag suga på en väldigt god och söt karamell, fan vad jag skall suga då. jag skall suga mer än fcz tore gör på allt, men han är ju söt, precis som min 25karamell kommer vara.

på grund av detta har jag kunnat ha nya rena kläder varje dag på jobbet. det är lyx i dess renaste form det. inte som anna änka tror, att en avsugning av henne är varje morgon. på tal om att suga alltså, i dess renaste form. har inte hon ett program som heter så nästan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0