16yr


denna dagen har gått i jobbets och matens tecken, mest i matens. har käkat grillad kyckling med potatissallad vid två tillfällen. tre semlor och tacopaj som stod på matbordet lagomt till jag kom hem från en slitig dag på arbetet. tacopajen var magnifik.

vägde mig på en våg som mäter kroppsfett osv. jag vägde 79 kg, varav 64.5 kg är muskler. men det bästa var att min metaboliska ålder är 16 år, jag hade nog gissat att min mentala ålder var 16 år. men det ena behöver ju inte utesluta det andra. anlednigen till att jag åt tre semlor idag är för att jag fick reda på att jag förbränner 2000 kalorier endast genom att finnas till, softish! nu blir det filmmys i den nystädade lägenheten (alxs verk) med älskling innan hon drar till storstan imorgon igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0