paranormal activity


då har man sett hela paranormal activity. vi började titta på den för en månad sen, men jag ”råkade” somnade efter halva filmen och hoppades att alx skulle se klart den, så jag skulle slippa. men hon hade somnat hon med.

det blev tyvärr till att se klart den idag och den var rätt vidrig. men det hade kunnat vara och jag trodde att den skulle vara sju resor värre, så det får jag tacka regissören för att han inte gjorde den läskigare på slutet.

 

jag funderar på att smyga upp inatt och dra alx ur sängen och gallskrika, bra idé? den som lever får se. misstänker att jag kan förlora en tand, men det är det värt. och alx är ju så söt nu. då kan vi matcha varandra, ungefär som gamlingar gör med sina träningsoveraller, fast vi gör det med våra halva tänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0