läskigt va


detta är lite läskigt, har du en förälder att hålla i handen, gör det.

i förrgår var jag full i tantolunden. jag har aldrig innan hört talas om det stället. det var sjövikare där som gycklade, stod på händer och sprang utan bh. det var skumpigt med andra ord och väldigt trevligt och romantiskt.
igår på jobbet fick jag se följande..

 

då kom "tanto" upp på tal igen. läskigt va? först har jag aldrig hört talas om det, sen helt plötsligt handlar allt om "tanto".

 

jag hade en liknande incident när jag var mindre. jag hade aldrig hört talas om is-te, sen såg jag i någon tidning som skrev att det var så läskande. samma dag kommer mor hem med is-te.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0