straight or gay


jag hatar folk med platsbiljett på tåg. vad är deras problem? går dem igång på att få känna makten att få flytta på folk?

platsbiljett-tönt;
- hrmm, hrmm. jag tror bestämt att detta är min plats. jag hade råd att slänga femtio spänn i sjön. så rik är jag! vill du ligga med mig nu, för att jag är så rik?

fitte; - nej! bara för att det är prideveckan i stockholm och jag är på väg dit, behöver inte betyda att jag vill få mitt bajs packat, ok!?

nu är första malibun med oboy nersköljd (är det pride så är det). återkommer med uppföljning på denna dag. kanske fel dag att tanka sig så full att man inte vet om man är rak eller bög? men det vet man inte innan man provat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0