arg violinist-dvärg


det är inte många saker i livet som är roligare än dvärgar. men en av dem är arga dvärgar. för att ta det ett steg till så är, arga dvärgar som slår sönder fioler kanske det roligaste som finns!

 

det är ju inte så roligt om en vanlig människa slår sönder en fiol. men om en människa som spelar fiol, slår sönder den, så blir det genast roligare. anledningen till det är för att han tror att han är lika häftig som en rockstjärna. när saker stiger folk åt huvudet blir det roligt.

 

 

tryck på den arga dvärgen ovanför, för att komma till utbrottet. oj, jag menar raseriutbrottet.

 

men jag förstår att han har lite uppdämd sexuell energi,

jag kan bara tänka mig hur groupisarna ser ut.

 

 

skall vi komma överens om att man börjar inte spela fiol, för att man tror att man skall få ligga?

 

 

eller kanske med döda brudar, men det är väl inte okey?

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0