superfitte


jag har tappat min förmåga. att sova har alltid vart mitt paradnummer, det har bara vart att stänga ögonen och vicka ner huvudet. jag kunde somna när och hur som helst. oljud, ljus och så vidare, inga problem. jag har blivit upphissad i traverser, fasttejpad på stolar, klarat av att få x-antal sockerbitar kastade i huvudet (jag klarar inte tomma  1,5 liters coca-cola flaskor dock). allt detta till den ljuva musiken av dunkande maskiner. ändå har jag inte vaknat.

det enda jag inte klarat av att bemästra är bussar, det går inte att somna på en buss. när jag gick i nian åkte vi buss till spanien på skolresa, så jag vet.

 

nuförtiden vaknar jag hela tiden. det räcker med minsta oljudet, så är jag vaken. speciellt grannar som vart otrogna och kommer hem två på natten och skall skrika för fullhals om det. just det ljudet har det visat sig att jag är extra känslig för.

 

jag kanske har blivit biten av en hund och fått samma superhörsel, det vore coolt. men kanske inte den coolaste superkraften att ha. men den är ju bättre än ingen. så positiv kille är jag.

 

god natt och håll käften!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0