fyra sanningar om och av fitte

 

1. när jag går förbi handikappade personer måste jag hålla andan, annars tror jag att jag också kommer bli handikappad.

 

2. jag är en kronisk sär skrivare. jag fattar fan inte hur det funkar.

 

3. jag tycket det är kul att fota och photoshopa, men har en tendens att alltid överdriva photoshopandet. jag kan bara inte hejda mig.

 

sen försöker jag dölja mitt fotointresse för att alla fotar nuförtiden.

 

hade börjat skriva en arg blogg om dem som går till och the studio och deras löpandebandprincip, speciellt de ”ligga på glasbordet och det blir en reflektion-bilderna” som alla har som presentationsbild på fejjan, men hejdade mig. jag tyckte att det skulle vara som att sparka på någon som redan ligger ned.

 

4. Jag har inga tatueringar och det enbart för att alla har tatueringar. Jag försöker vara lite speciell.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Vronkan

Jag haaatar spegelbordsbilden!!! Hur kan en fotostudio ha så dålig fantasi att de tar samma bilder av alla som kommer dit???!

2010-03-24 @ 00:25:27
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0