hädare

 

jag har hädat, jag har svikit mina principer, jag har gått över till den mörka sidan, om än bara för en kväll. men det räcker. jag såg melodifestivalen, och jag skäms. jag skäms för mig och för dem som ställer upp i tävlingen och för dem som gör tävlingen och för alla som tittar på tävligen och speciellt för alla dem som röstar.

 

jag var på 40 årskalas och hade inte så mycket val annat än att titta, då födelsedagsbarnet ville se spektaklet. då hade jag vart tvugen att sitta i ett eget rum och kalasat, så här i efterhand känns det som om det hade vart ett bättre alternativ. men jag drogs med i eländet och hittade en favorit som jag kunde hejja på. men han förlorade. nu sitter jag här dagen efter, smutsig och nedbruten.


Kommentarer
Postat av: Trixie

hundra spänn på att du röstade på manboy!

2010-03-14 @ 18:32:35
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0