förköpsbiljett eller inte förköpsbiljett, det är frågan.



kul med björn rosenström, han har jag lyssnat mycket på i mina dagar. allt började med en lång bussresa med fotbollslaget och en knastrig björn rosenström kasset. resten är historia.

men jag blir lite lätt snurrig i bollilajnen av detta. kommer de att släppa 250 förköpsbiljetter eller är det en myt. kommer de att sälja alla 250 biljetter, sen när folk kommer fulla och jävliga på kvällen och skall gå in. då blir dem inte insläppta, utan dem måste köpa en till biljett. smart.

en till fråga. är söndag ingen dag? har jag missat nåt? öppet alla dagar mellan 16-22. stängd: söndag. jag fattar inte, är det något internt skämt? skitsamma, björn är fan benny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0