my horse is still amazing


nu har vi travat klart för den här gången. det var roligt och kul. jag hade hästsvans. förväntningarna inför travet  gick det väl så där med kan jag säga.
jag drack inte sprit. men jag vann högvis med pengar. många högar små..jag satt fyra vinnare. det är inte dåligt för en nybörjare. jag var ju full också.
det var inte gustavskorv till middag, det var schnitzel. lyxigt. sist men inte minst så var jag tyvärr inte fullast.

men tack vare mina travkunskaper så drack jag gratis hela kvällen. med viss hjälp av en totalt talanglös servitris som glömde ta betalt för det mesta.

men trav är fortfarande det tråkigaste man kan se på tv. jag ser hellre ett program om en vägg som martin timell nyss målat, när färgen torkar. jag ser hellre reklam. jag ser hellre på en tv jag ställt bak och fram, det räcker inte, jag vänder den upp och ner också.


"get on my horse
i'll take you around the universe
and all the other places too

ithink you'll find that the universe

pretty much covers everything

shut up woman get on my horse!
"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0