images and words


igår var sista dagen på stegtävligen. jag avslutade starkt med en 2,5h promenad genom hela jäkla staden, som i folkmun kallas avesta. givetvis med walkmanmobilen laddad och hörselplupparna i pluppade.
som uppvärmning lyssnade jag igenom den eminenta och smått genialiska images and words-plattan av dream theater. jag kan inte gå och lyssna på den utan att lufttrumma samtidigt.
när jag har hörselplupparna i så hör jag inget annat, det är bara jag, ensam i min egna lilla värld. detta kombinerat med lufttrummande kan bli lite lätt pinsamt. det syns tydligen inte att det är trumsolo och att jag håller på att lufttrumma skiten ur mina lufttrummor. det som syns är tydligen jag som slänger med armarna som nåt spasmatiskt mongo och bakom mig går någon annan person och undrar vad i h-vetet jag håller på med. hallå r-tard, jag lufttrummar liksom, cut me some slack, man!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0