p-party


idag vart det en spontantrip till västerås. mediamarkt hägrade. jag kom ut bra mycket fattigare än jag kom in, men väldigt mycket lyckligare!

 

(den svart xbox dosan fick inte vara med på bilden, han hade vart olydig! men jag köpte han idag. svart är han, så jag tar inte med han till malmö..too soon?)

det blev en ny blu-ray spelare, det känns konstigt och slösigt att ha haft en full hdtv i nästan två år, men igen blu-ray.
sen när jag handlat klart och kom ut kom jag på att jag inte köpt några filmer, tänk er tanken att komma hem ny leksak, men inte kunna leka med den. inga batterin till dildon är ett givet exempel. det var bara att springa in igen i butiken. när jag skyndade förbi fotoavdelningen såg jag att de som jobba där knäppte kort på varandra, med ett av canons 70-200 objektiv. jag tvärstannade och fick prova lite jag med. höll på att bli 6200 kronor ändå fattigare, kanske blir imorgon!

nu har vi ätit kyckling och druckit en pilsner, eller två.



nu fortsätter påskfesten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0