ok?


fan vad övertänd jag är. kommer däcka innan vi kommer till star. jag har en tendens att ställa ölflaskor överallt när jag fixar till mig inför utgång. jag blir lika besviken varje gång jag ser en flaska och tror den är full, när det visar sig att den är tom. då måste man gå heeeela vägen till kylen.

lyssnar på metallica tribute låtar, visa band suger mer än en bebis på sin napp. men in flames levererar som vanligt och jag får gåshud av sonata artica, finjäveln låter som mumin när han sjunger, men det är sådant jäkla ös! trivium skall vi inte ens börja prata om.
jag kanske skulle ta och starta en musikblogg, det verkar nytt och fräscht..


Kommentarer
Postat av: sillen

Ja tror du är kär i mig <3

2010-09-14 @ 14:09:58
Postat av: fitte

kär och kär, jag vet inte riktigt. men lite så där härligt pirrig;)

2010-09-14 @ 20:19:49
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0