tårar där uppe, ger tårar där nere..?


 

jag behövde kompletera lite i blu-ray samlingen.

 

tanke ett, vart det lite för grabbigt nästan? för mycket testosteron?

 

tanke två, har jag fastnat med min filmsmak i 1800-talet?

 

tanke tre, jag skulle lagt till brockback mountain som är den sista filmen jag grät till. den är väl rätt ny också? eller skulle ni tro att jag kollar på alla machofilmer för karlarnas skull då och inte pang, pang:et?

och nej jag skriver inte att jag grät till filmen för att få tjejer (eller killar). såg ni reklamen till bachelorette? där en snubbe på dejt berättar att han gråter till filmer, så gammalt, finns det tjejer som fortfarande köper det där känsligakillen skitsnacket?

jag gråter till filmer! vart du lika blöt som jag nu?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0