frågestund


jag har fått massa nya läsare. det är roligt men läskigt. känner ett visst ansvar som opinionsbildare. tyckte att det var på tiden för en ny frågestund. så alla nya kan lära känna mig på djupet som alla gamla redan gör. tveka inte nu att ställa frågor. tyckte att det var bästa att göra detta en sen fredagskväll, blir nog mest och bäst frågor då. kanske håller ut till lördag. fråga på nu, du kan vara anonym och elak. men inte för elak, men helt anonym. några frågor på det?



frågorna kommer granskas innan publicering. puss på er och puss på bicce.


Kommentarer
Postat av: ...

har du hår på snoppen?

2011-08-12 @ 23:12:49
Postat av: Kung Frädrik

Jag har bara en fråga: varför skriver du ingenting om bruna människor?

2011-08-13 @ 00:54:36
Postat av: Tjorven

kl är typ 4 men du ärä homoo ähdå fräääääädruki

2011-08-13 @ 03:39:23
Postat av: blondinbella

vill du gå på dejt med mig? jag har det skitsvårt att ta mig ur singelträsket..

2011-08-13 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0