konditionsträning är en rätt jag borde bli serverad oftare.

styrfylla på sjön, det trodde jag aldrig. kände mig som en mordernare version av jesus när jag gled fram över vattnet bland änder och vatten.
största farorna var blixten och pirater. men min bästa bruna vän berättade att om man har sex med både mor och dotter så slipper man frukta blixten, så säger man i hans land.
man säger också att har man sex med en oskuld så blir man av med sitt hiv, är hon oskuld din syster? jag behövde inte oroa mig för blixten, så jag satte kurs mot adenviken. tänk om jag skulle bli tagen gissla av piraterna
, hur mycket lösensumma skulle de begära? 72miljoner kronor eller? undrar vad mina nära och kära skulle vara beredda att ge. ett paket honungspuffar och lite blockchoklad säkert. men jag är inte bitter, jo det är jag. som en större flaska gammeldansk.
styrfylla på sjön, det är ett brott jag aldrig trodde mig kunna bli beskylld för. kände mig som en modernare version av jesus när jag gled fram över vattnet bland änder och vatten. lite mindre skägg och foppisar (inte mina egna).
största farorna var blixten och pirater. men min bästa bruna vän berättade att om man har sex med både mor och dotter så slipper man frukta blixten, så säger man i hans land.
man säger också att har man sex med en oskuld så blir man av med sitt hiv, är hon oskuld din syster?
jag behövde inte oroa mig för blixten, så jag satte kurs mot adenviken. tänk om jag skulle bli tagen gissla av piraterna, hur mycket lösensumma skulle de begära? 72miljoner kronor eller? undrar vad mina nära och kära skulle vara beredda att ge. ett paket honungspuffar och lite blockchoklad säkert. men jag är inte bitter, jo det är jag. som en större flaska gammeldansk.
var ut och sprang i regnet dagen efter. det är tvådagars vattensport det. nu är jag sjuk.

Kommentarer
Postat av: Kung Frädrik

hahahhah du är rolig du... hörru för den första passa dig gosse och andra det där om att ha sex med en oskuld är bara folk som har inte gått i skolan som säger så men det där om blixten är mest status grej. typ när man sitter och skryter till sina kompisar vem man har haft sex och då skriker alla : abooooo vilken kille alltså, du är räddad från blixten haha

Btw, fan vad du har bloggat mycket men jag gillar det då kan jag skratta gott innan läggdags. Det är ju min kvällstidning

2011-08-28 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0