jag är en man som älskar nostradamus




när jag läser om 27 club  får jag dödsångest, men tankarna far ändå vidare till s club 7. det känns ovärdigt på någotvis.
jag ser framemot 28 september. har alltid haft åldersnoja, men denna gången känns det skönt att fylla och skönt med en fylla. tur på så många plan att jag inte håller på med musik tror jag, för min och eran skull. men jag har funderingar att starta en pojkgrupp med en söt kamrat och auto tune:a mig genom livet. men då får man väl en youtube-dänga, någon avundsjuk knasboll mördar mig och detta blir det sjukaste ni läst sedan tvillingtornen blev "planade"och nostradamus redan förutsett det på 1500-talet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0