not at the table carlos

 

 

var upp tidigt och käkade en stadig frukost. kom på att jag inte käkat sen pizzan vid typ elva, tolv igår. öl får en att glömma de mest elementära sakerna som mat och gårdagen.

 

 

 

såg en jätteliten thaikvinna idag. men du är i thailand, kom med någon nyhet! tittar du på nyheterna eller? hon var extremt liten, typ halva mig, då är man fan liten alltså!! och hon hade en chiuaua i famnen. bara det att den såg ut att vara stor som en labrador.

 

var upp med nico till poolen och drack lite öl och simmade tusen längder. rätt skönt faktiskt och gott, har inte gillat barnkissat klorvatten förut, men det var nåt speciellt med detta.

 

 

idag är det tydligen fredag, bara att tagga igång. klockan är sex och jag har druckit ett par enlitersöl, bacardi brezzer tropical pineapple och jdcola. kan bli tidig gonatt i kväll. jag som trodde att det bara var torsdag.

 

jag letade musik på datorn, hittade the hangover. skulle bara se en snabbis men fastnade. då kom nico över med smirnoff ice- nu är det 1,5 timmar och tusen skratt senare. då blev det sked och tupplur (vi hade kallingar på oss!!). då säger nico att han är så varm, lite varm var han allt. skönt att slippa frysa tyckte jag. det måste vara sen vi gick enochenhalvtimme i solen, jag har frossa. men jag gick ju bredvid dig hela tiden nico, och jag brände mig igår och det var ju moln på himlen. jag är varm. ja det är du, sov lite till så blir du frisk. frossa, det har du bara när du äter, tjockis!!

 

 

alla vill ju vara vita i thailand, det är ett tecken på förmögenhet, att du slipper jobba i solen. såg tvshopsreklam där de hade någon form av puts för huden för att få den vit, typ som våran puts för tänderna för att få de vita. sen hade de reklam och de var vattenfall och massage på en riktigt blek brud, jag menar b l e k. skulle jag vilja ha massage för att de masserar ett jäkla vattenlik i ett vattenfall?

 

körde converse på utgången. att få penetrera de svarta tygstyckena var som att sätta en oskuld, mm, detta var längesen och första gången, typ.

 

 

snackade med en svensk inkastare. hon typ, åh vilken bra kille du är! jag bah, nej! sen berättade jag massa skit. då började hon berätta massa skit. jag sköt heroin hela tiden förut och var tillsammans med en från bandidos, men det är mitt gamla liv, det är mitt förflutna. jaha, hur gammal är du? -92a. det lät som man snackade med en 40åring.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0