kalejs


kalas idag. i kalas fotsteg kommer alltid paket. jag är inte så duktig på att slå in paket. när jag är klar med papper och tejp så ser det ut som om köpinggänget har hjälpt till. men det är ju inte ytan, utan innehållet som räknas. precis som med människor. ändå dömer folk ut mina paket.



finn ett fel, vilket paket är det jag inte slagit in? kan det var de med julpapper och inte en enda rät vinkel? eller det gröna sköna, med snitsig trådknytarkonst? you tell me..

för att jag inte skall bli ledsen och avundsjuk så har jag också fått paket idag. värmen och dammet på jobbet är ingen skön combo för mina porer, när de blir inflamerade kallar jag dem för horer eller finnar, det är samma sak. då måste jag få unna mig det bästa. ansiktsrengöringen luktar så manligt att det nästan börjar växa hår på bröstet. sen smakprovet på parfym smakade sådär, men det luktade ändå mer man. jag får lite homoerotiska tankar om mig själv, det känns syndigt men spännande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0