kjäll-bräll


säga vad man vill om bruket, men den 25 leverera det alltid! ibland kommer man ner och ser vilket pisskift man har framför sig, man vill bara gå och lägga sig i gjutlådan och gå upp i rök, segla genom skorstenen och upp mot molnen. men då är det bara att tänka, två dagar kvar eller liknande.
man skulle ha lyssnat på kjell-cykelställ när han tjatade om 5-skift på bruket, jobba mindre, tjäna mer. 35h i veckan, det är bra skit. jag skulle ju aldrig erkänna detta för kjell-kriminell, men så är det.

sen har jag 4 skulder som kommer inkaseras i helgen. vid problem tar jag med mig kjell-kriminell och ett basebollträ. jag vill varna känsliga tittare, viss blodutgjutelse kan förekomma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0