sleep the shit out of the bed


hade förmiddag idag och horade ett em-pass extra. sån är jag. och igår jobbade jag 5 timmar extra.
tredje lördagseftermiddagen jag spenderar på gjutplan, det betyder tre emgjutarpizzor. pizzan idag skulle vara en ananas från skogsbo pizzera, de heter i vanliga fall hawaii på alla normala pizzerior. en hawaii blev beställd.
sen hade vi kuponger så man fick en pizza gratis om man köpte två. men då  skulle inte det gälla för min hawaii, den var för dyr.
vi beställde en ananas sa jag och spände mina trötta psykotiska ögonen i pizzabagaren, men jag kan ta den dyrare hawaiin. så vart det, kupongen fick gälla. jag är farlig när jag är trött, tur för alla att jag gillar att sova.

vid hemgång efter 16 timmar på gjutplan kom den ena avlösaren efter den andra, men jag vart sittandes kvar, alla mina tre medarbetare hade fått gått och duscha. hur typiskt är det? sen hade jag inte tagit egen bil imorse heller, då jag fick åka med robban till jobbet, du är en ängel robban. så jag fixade med andra robban så jag kunde åka med han hem. men utan avlösning ingen hemgång och det betyder ingen skjuts.
men angelica var en ängel och styrde upp det. så jag kom ifrån precis i tid och kunde åka med r2.

nu skall jag sova skiten så inåthelvete ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0