fast freddy


 

klickade man hem ett par fast freddy idag, hur skulle jag kunna låta bli? jag hade en nudiemössa förut, den hette fredrik. den satt fult och var obekväm, men den hette fredrik, så jag var ju tvungen att köpa och använda den. samma med dessa godingar nu. hoppas de sitter bra bara.

 

sen blev det ett par skor, thischa, julkallingar (det var tvåpack och de andra paret var snygga!) och ett par kepsar. jag har glömt bort hur kul det är att datashoppa. plus att man får gå och längta efter paketen som skall komma.

 

jag köpte proteinpulver och kreatin också, här skall bulkas! mitt nyårslöfte är att jag skall väga hundrakilo vid nästa nyår. bara 20-25kg kvar, tur att jag får lägga till hårets vikt.

 

så ut med spriten och in med aptiten. känns lite förlegat att supa hela tiden, det nya supa är att ta hand om sig själv. igår body scrubade jag skiten ur mig och la en vanilla fudge self warming face mask. den smakade inte lika gott som den luktade, men då luktade den helt underbart. den blev varm också, av sig själv, läskigt!

 

 

hann med gymmet idag en sväng och två timmars utomhushockey, det var jobbigt, tre mot tre är alltid jobbigt. men jag vann så jag är glad.

väl hemma smakade maten väldigt gott. kyckling och potatis. jag har fått dille på potatis nu, det är ju hur gott som helst. här har jag gått runt och tittat snett på håkan, sunes bror, för hans otroliga dedication för potatis, fast det borde vara han som skulle sett snett på mig. men jag är den förste att erkänna om jag har fel, i alla fall om det är ett litet fel, för när det är ett stort fel så tror ingen att det var jag som gjorde det, för jag brukar ju erkänna.. you suck at blowjobs, sug på den ni..

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0