matblogg


tacos och en el maco på samma dag. vart skall detta sluta? troligtvis som illegal invandrare i usa, jag försörjer mig som gräs klippare. jag kommer lägga hela lönen på tequila och tycka synd om mig själv för jag inte har några pengar kvar och att jag luktar bensin. när jag kommer hem till mitt skyffe slår jag frugan, hon har säkert gjort något dumt under dagen för att förtjäna det. efter att ha slagit på frugan slår jag på tv:n. det är jerry springer, jag inser att det finns folk som har det värre än mig. det värmer mitt lilla hjärta. jag tar en sup och somnar i den loppbitna soffan.

jag vaknar dagen efter med nackspärr. lyckas slå frugan, varför väckte hon mig inte så jag kunde lägga mig i sängen? jag går med huvudet på sne när jag klipper gräset. folk tror att jag tycker att saker är söta. en tuff kille blir arg och slår mig, han säger att han är cool, inte söt! nacken blev rak av slaget. och så fortsätter det, dag ut och dag in.

fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0