life and death, under surveillance.


hittade nyss en schysst sida. där beställde jag life-boxen på blu-ray. uk version förvisso, men man tittar ju inte på naturporr för pratet skull. samma som med vanlig inochutporr, ingen som frågar efter textning direkt. samma med hund, man köper ju inte en sån för att prata med. det har man ju sett, så fort hund börjar prata/skälla så blir ägarn arg och skäller på hunden. lätt att lära sig då? men tacka vet jag chiuauor, de tar ingen skit, vill de skälla så skäller dem, respekt till dem. och de är ju så söta! jag vill ha!
sidan hade typ 30 väldigt olika produkter till väldigt bra priser, passade på att köpa ett par converse också, fri frakt var det. jäfla bra! har ju inte prylarna i handen än men.

när jag skulle skriva rubriken "life" sjöngs det "life and death, under surveillance". läskigt! troligtvis ett omen och vem är jag att stå emot omen? därav rubriken.

l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0