lord byron

jag har gått och längtat och förfärats om vart annat, vart är mina lila badbyxor? idag fick jag svaret. de hade fuckatup med min order på frank dandy, men pengarna var dragna, badbyxorna var tyvärr slut nu och inga kallingar blev det heller. driver ni med mig? jag har trånat efter dessa badbyxor hela sommaren och nu inget. bara tomhet. nästan så  jag misstänker att någon strulat till det med flit för att slippa se mig i de små skönheterna, elakt är det om det är sant!
då gick jag in själv på sidan och tittade. nämen oj, 50% rea, har ju gåttigång på mindre. nu blev det åtta par kallingar, inte bara fyra för samma summa mynt. de skrev att de små lila skönheterna till badbyxor var slut, men jag chansade och gick in och tittade. klickade upp sidan men vågade inte öppna ögonen, små kikade med ett öga pyttelite och hade handen för med en liten glipa mellan fingrarna. ta mig fan, de fanns kvar i min storlek ((m)=tight röv!!) jag hoppade upp från stolen och jublade och hjulade (lika mycket som du skrattar rakt ut när du skriver lol), men glad blev jag. nu började tankarna om att någon inte vill se mig i lord byron-badisarna växa än mer, men det sket man väl i, nu kanske jag hinner få och testa dem innan sommaren är över. annars blir det solresa i höst, det blir det i vilket fall men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0