man får inte ta med mat till resturangen!!


jag älskar detta, någon som går på ganska hårt med sin åsikt och räknar med medhåll från alla. sen blir det inte riktigt så.



jag älskar den här diskussionen. det är så mycket känslor. när jag stod i kön till att köpa slushie på leksand sommarland stod det en gammeltacka med en unge i famnen. en farmor med sitt barn tänkte jag. sen vände hon sig om ock skrek lite på några andra ungar. då upptäckte jag till min fasa att hon stod och matade barnet med sitt bröst. mitt i kön bland massa ungar och vuxna. men hur har hon lyckats fått igång mjölkproduktionen igen? har den aldrig försvunnit, hon var nog rom, hon kanske var den som matade alla barnen? kallas hon för milko? men detta blev jag väldigt illa berörd av.

hade det vart en tight 18åring med uppnosiga bröst då hade det vart annorlunda. då hade jag ju bara fösökt fått ungens uppmärksamhet så han skulle släppa bröstet så man kunde få kika lite. ett gigantiskt mjölkdroppande bröst är ju alltid trevligt. ett saggigt (hängande! inte med sagge på) inte likaså.

gällande liknelsen med att stå och svinga snabeln inne på cafe opera kan jag bara hålla med.
när man var yngre och spelade klädpoker gjorde tjejerna snabbt det väldigt klart får oss pojkar att bröst var jämnställt med penis. våra bröst var inte lika mycket värda som tjejerrnas bröst, även fast de var lika stora på den tiden. och bröst ville vi ju se så det fick bli bröst mot penis. detta gäller fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0