soccer kickad är jag

tittade ett litet tag på damfotboll. en stund trodde jag faktiskt att det var ett gäng långhåriga killar som spelade.
sen kom något löjligt pojkfotbollsmisstag och förstörde den illusionen.
senare hittade kameramannen (kvinnan) zoomknappen på kameran. first i was like yeahj tänkte jag först. det regnade, wet t-shirt.
sen bathen i was like, nej. finns det inte vattenfastsmink liksom? transa är ett ord som ploppade upp i skallen.
ska sluta hänga på existenz på jobbet. jag är som sponge bob. suger u
tittade ett litet tag på damfotboll. en stund trodde jag faktiskt att det var ett gäng långhåriga killar som spelade.
sen kom något löjligt pojkfotbollsmisstag och förstörde den illusionen. tjejer kan inte spela fotboll.

senare hittade kameramannen (kvinnan) zoomknappen på kameran.
first i was like, yeah. det regnade, wet t-shirt!
then i was like, oh no. finns det inte vattenfastsmink liksom? transa är ett ord som ploppade upp i skallen.

för det skall ju alltid vara kvinnor på alla positioner runt omkring själva matchen. domaren till exempel. de suger så hårt att deras makar blir svartsjuka. en hade missat världens längsat hands. en spelare tog bollen med händerna och stod med den ett tag. när jag var fem år visste jag att fotboll inte är handboll. inte så svårt!! men en domare som tydligen anses kvalificerad att döma vm visste inte det. 

ska sluta hänga på existenz på jobbet. jag är som sponge bob. suger upp all skit jag ser, börjar skriva som en tolvåring.


man eller mus? skulle nog säga monster.. hittade denna bilden på herrfotboll.se.. hon heter victoria sandell svensson, hon behöll sitt efternamn efter bröllopet för att visa att någon ville gifta sig med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0