take the power back


äntligen har grannpojken "fått ett par bollar" och blivit man. han har enligt hörsägnen slagit och vart otrogen tillbaka mot sin tjej som hållt honom kuvad under så många år. bra för dig! man måste stå upp mot överheten.

runt tresnåret fick jag sms av en kompis som frågade om jag kunde sova fast grannarna skrek så mycket. klart jag inte kunde. när det är riktig underhållning då lyssnar man. det är som våra bästa år blandat med paradise hotell i radioform. det är lite synd att det går på så udda tider bara. man har vant sig att kunna se tv-program när det passar en själv. men det gör detta bara mer exklusivt.

frågan var ju hur han visste det. har han hört det de tvåhundra metrarna hem till sig? nej han stod under min ballkong och tjyvlyssnade. här finns pengar att tjäna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0