sex sms


igår skaffade jag mig ett klubb6.se konto. sluta inte läs bloggen nu och anta att jag är en desperat sexgalning, jag är inte desperat.

anledningen är att en desperat sexgalning har börjat höra av sig igen. kommer inte ihåg om jag skrev om detta på bloggen sist det hände för typ ett år sedan. men det började med ett oskyldigt sms. hon hade sexchattat med någon och troligtvis skrivit numret hon fick fel. sen började hon terrorisera mig med felstavade sexsms. nu ett år senare var hon nog kåt och gick igenom sin telefonbok och där fanns jag kvar. det började på samma sätt då. här kommer det nya.

"hej sugen? något i stockholm? m på söder"

"alltid sugen, berätta mer.."

"
ok men kommer du nått till stockholm?"

"imorgon ska jag till stockholm, vad händer då?"

vill du ses och få en skön avsugning dådå? titta på sköna porr filmer och njuta"

"det lät ju inte dumt.. ska bara upp över dagen, men skicka någon snygg bild och övertala mig så kanske jag stannar"

"du kan väll komma över under dagen för lite skön sex. bilder har jag på msn och klubb6"

"vad heter du där då?"

"monica i stockholm på klubb6 och moni på msn. är du i stan nu?"

"vad händer? hade gärna haft din kuk i mig nu"

vilka dårar. hittade bilder på henne där. det var inte direkt så jag hoppade i taxin på stört. tog tåget istället. nej det är klart jag inte gjorde, jag cyklade, tänker på miljön jag.

men frågan är hur jag har kunnat missa klubb6. vilken guldgruva. det finns en lista med de populäraste bilderna under veckan. det måste vara ett hackande sexgalningsgenie som leder. hon var inte vacker. och om det är på riktigt och hon är cream de la cream, hua.


Kommentarer
Postat av: Kung frääädrik

Tänk om det är en kille som jävlas med dig då Kung Frädrik... ''dude, it's a dude'' hahaha

2011-07-25 @ 22:58:58
Postat av: fitte

då hade det nog gått att göra det roligare. men annars tackar jag för tiden någon tog sig för att roa mig, tack.

2011-07-26 @ 15:27:00
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0