det rycker i baguetten


jag citerar lönneberga-emil "när jag har partner som vill skaffa bebis, då vill jag inte skaffa bebis. när jag inte har partner så kan jag inte skaffa bebis. när i hundan får jag skaffa bebis!!??"

jag träffade en bebis häromdagen. jag vart rätt sugen att skaffa en faktiskt. inte bara för själva nöjet att producera dem. här kommer några anledningar till att skaffa en.

dem är små, behändiga och söta. en skön accessoar helt enkelt.
man kan klä dem i fina kläder och leka tebjudning.
man kan lära dem massa roliga och coola tricks.
dem är mjuka att klappa på, håller man naglarna i trim så sticks dem inte.
dem luktar gott.
bebistricket.

har faktiskt provat ragga lite med en lånebebis. jag tog ett fint kort på mig och bebis. jag var snygg (inte så snygg som jag tror tyvärr, men det duger.) och bebis var söt. jag skickade det till tjej som skulle uppskatta en lite mjukare sida av fitte, med texten. "rycker det i äggstockarna?"

det gjorde det.

det gick en vecka så fick jag mms. det var tjejen och en annan lånebebis på bild med texten. "rycker det i pungen?"

det tyckte jag var väldigt roligt.

jag svarade. "givetvis gör det de, men känns lite skamfyllt eftersom det är en bebis med på bilden..".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0