full av liv, full av hopp, full av kärlek


hej bloggen! kommer du ihåg mig? blir tydligen första bloggen denna månad.

det vart lite spontanfestival i helgen. det tog ett par timmar från bokandet av biljetten till att vi var där. det svåraste var att få någon att komma och hämta mitt i natten. nu vart ju inte det nödvändigt då vi lyckades snylta in oss på ett hotellrum. fem pers i en säng var romantiskt. när vi vaknade dagen efter så var vi bara fyra. en hade ramlat ner och slagit i sitt lilla huvud, mamma ringde doktorn och doktorn svara, inga små fyllskallar i sängen får vara. det var hon som pröjsade för hotellet som saknades, hon hade lagt sig på golvet för att sova, gentleman är det första ordet som ploppar upp i skallen.

jag lyckades missa alla banden också, men öltältet var trevligt inrett eller nåt.


kanske slänger upp en bild eller två imorgon, för kamerna följde sjukt nog med hem.

men nu skall det bli skönt att ligga i min egen säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0