grattis i efterskott sverige hundra år!! eller hur gammal du nu blev.



nationalsdagsfrisyr.
allt som behövs är sjukt flottigt hår och några svenska flaggor och simsalabim..

nationaldagen firades till sjöss. det var vatten, båtar, sol och nybrända människor (nu menar jag inte som på "häxornas" tid, jag tänker mer rött).
är lite besviken på att vi är så värdelösa på detta jämfört med lillebror norge, men som ni ser på min fina frisyr så jobbar jag på det, joina mig i kampen ni med.
jag tänkte att vi kan ha någon form av folkdräkt. kanske dr martens, sjukt tighta jeans av svenskt märke och bombarjacka (inte en sån som de har i mellanöstern och spränger alla infidels med). kanske raka håret? (stor risk..).

vad tror ni? all in till nästa år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0