Statement


ett snabbt klargörande bara. förra inlägget fabricerades på en annan dator än min egen, det betyder att tangentbordet hade en annan uppbyggnad. där a sitter på mitt tangentbord satt caps lock på detta missfoster till tangentbord.
det fick mig att dampa ur, när man får stora bokstäver istället för a, det måste ju vara ok? nu låter det ju som jag har skrivit en hel novel, det var ju bara ett par rader, men tempramentet är bra men kort. samtidigt var det mörkt i rummet, så tangenterna var svåra att urskilja från bord, telefoner och ölflaskor.

slutsats: jag var inte så dygngad som det kan verka av inlägget. det var mörkt och jag hade damp.

ps. jag höll mig, förutom lite malibu och cola som stacks upp under näsan på mig. tackade nej till shot gjorde jag också. duktig fitte *klappar mig själv medhårs*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0