saturday night live

vaknar. törstig! inte ensam i sängen, kläder på dock. vatten, köket. ett glas finns kvar, efterfest? ölflaskor överallt och grogglas med glasspinnar i, efterfest! går förbi vardagsrummet, hela soffan fylld med folk, hotell? drar och jobbar. pizza för tredje gången på tre dagar. klämmer två hästen matlådor också, men pannkakorna smakade skit! men tycker man om skit så. blir bjuden på rabarberpaj, gott! har en kladdkaka från shell, den var kladdig. åker till donken efter jobbet. tar några cheeseburgare, glass och en lättöl. tänker tillbaka på när vi var små och drack lättöl med sugrör för att man skulle bli fullare då. träffar en kille som var på efterfesten, han satt ensam i köket och åt, sedan drog han. hoppas du hade kul. det var massa måsar på donkens uteservering, men de har satt upp högtalare som spelar sjuka ljud som skall skrämma bort måsarna. jag verkar vara en mås, för jag blir mer störd av det ljudet än av måsarna. slänger chickenbits till dem ihop om att de skall vara kannibaler. var iväg och tittade på film, sover typ hela filmen. när den är slut så försöker jag briljera för att visa att jag inte sov hela tiden. jag berättar om dottern och karusellen. det var ingen karusell, det fanns ingen dotter får jag till svar. kan ha drömt om face/off kanske. sovmorgon imorgon, tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0