cykla sig lite..


jag lämnade in syrrans cykel, som brorsan har haft och som jag nu fått äran att låna, för lite vårpiff i måndags. idag var den klar. 1032:- stod det i smset att de skulle ha för tillpiffningen. saftigt var den första tanken, sen började jag tänka på vad de kan ha gjort med den. en schysst motivlack är ju givet och en turbo kanske, längre kom jag inte.

när jag hämtade den såg den precis lika skabbig ut som innan, nästan värre, förväntade mig ju lite flames på den.
han rådde mig att ta det lugnt med frambromsen, den funkar tydligen nu. det är ett råd jag tänker följa, efter att ha sett alltför många youtube-klipp har jag kommit fram till att det går inte att fejsplänta med stil, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0