spanska lassangnjetter


började lära upp mig på ett nytt jobb idag. det är ett soft och härligt jobb. sitta och övervaka. problemet idag var att jag inte hade sovit nåt inatt. ögonlocken var tunga som biggest loser-deltagare.
så det blev en gubblurv deluxe efter jobbet. sen iväg på en episk vandring i två timmar. har jag inte träningvärk imorgon så, så, så hmm, är det något som är fel.

köpte mig en ugnsfast form, min första faktiskt. stor och underbar. vill bara börja laga mat i den direkt. skall göra svinmycket lassagne. jag och gustav.
har ju sagt att jag skall gifta mig med den personen som gör en godare lassagne än min mor. är alltid lika orolig när jag beställer det ute och det är en lassagneturk som gjort den, men det är aldrig någon som levererar.
det skall bli kul att se hur god min kan bli, kanske får gifta mig med mig själv, det vore ju inte helt fel. har faktiskt fått små hintar ibland om att jag är för egenkär, men det är svårt att låta bli att kolla på sig själv i skyltfönster och liknande. vet man att det är nåt snyggt där så tittar man ju, så enkelt är det.

nu blir det ett pinfärskt avsnitt av californication och sedan toktryning! det skall bli skönt att få sova av sig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0